niedziela, 25 czerwca 2017

Życie w stylu Vege



Choć osobiście zdarza mi się zjeść od czasu do czasu mięso, to przyznaję że zdarza się to coraz rzadziej. Ostatnio zauważyłam że nawet nieświadomie od dłuższego czasu moja dieta jest wręcz wegańska. Właściwie nie brakuje mi smaku mięsa a moje menu jest zdecydowanie bardziej urozmaicone. Polubiłam ten sposób jedzenia i gotowania. Myślę że nie potrafiłabym już inaczej. Wszystko to stało się dzięki wielu publikacjom i książką dotyczącym kuchni wegańskiej i wegetariańskiej. Min. przedstawiona książka Życie w stylu Vege. 
Książka podzielona jest na dziesięć rozdziałów:

  1. Ekologia na talerzu – niezbędnik w diecie vege
  1. Vege w ciąży – o co zadbać w diecie przyszłej mamy
  1. Green foods – siła zieleni
  1. Ziarna, nasiona, orzechy – dobroczynne i wartościowe
  1. Nasze strączki kochane
  1. Inne odsłony superżywności – pyszne i zdrowe
  1. Mleko – superżywność czy superwróg
  1. Żywe soki w diecie vege – witaminowe bomby w szklance
  1. Życie w stylu eko – złote zasady
  1. Raw znaczy surowe – dieta pełna zalet

Jeśli interesuje was dieta vege, chcecie poznać najważniejsze produkty, które muszą znaleźć się w tej diecie, ich praktyczne zastosowanie w kuchni i wiele cennych wskazówek, to zdecydowanie warto sięgnąć po tą książkę. Jeśli tak jak ja chcecie zmienić swoją kuchnię zaczynając od małych kroków i dowiedzieć się jak to zrobić to sięgnijcie po tę książkę. Jest to kompleksowo opisana książka, zawierające wszystkie podstawowe informacje dotyczące bycia na diecie Vege. 
W książce znajduje się wiele przydatnych informacji które zapewne nurtują wszystkich min:
- dlaczego warto jeść więcej warzyw.
- o wartościach odżywczych orzechów i ziaren oraz kasz,
- o superfods : chia, konopia itp.
- o tym jak zastąpić w diecie vege tradycyjne produkty jak nabiał, jajka i oczywiście mięso.
- oraz oczywiście jak zrobić to mądrze i zdrowo :)
W książce znajduję się mnóstwo przepisów, zarówno bardzo łatwych jak i bardziej skomplikowanych. Dzięki temu każdy znajdzie tutaj cos dla siebie. Przepisy pokazują jak różnorodna jest dieta vege oraz jak może być smaczna, pełnowartościowa i zdrowa. Koniecznie sprawdźcie. Polecam wam tę pozycję! :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz