niedziela, 25 czerwca 2017

Zielone Koktajle dla mam i dla dzieci



Dziś recenzja absolutnie fantastycznej, pięknej książki na którą czekałam z niecierpliwością. Koktajle dla mam i dla dzieci. Choć sama nie mam dzieci bardzo zainteresowała mnie ta książka. Po pierwszej części byłam spragniona kolejnych inspiracji. Oczywiście się nie zawiodłam.
Kiedy tylko otworzyłam i przeglądałam pierwszy raz strony książki uśmiech nie schodził mi z twarzy. Książka jest pięknie wydana, kolorowa i apetyczna. Wszystkie koktajle wyglądają cudownie i mam ochotę wypić każdy z nich. 
Myślę że jest to wartość dodana, kiedy dzieci zobaczą te piękne ozdobione koktajle na pewno nie będą grymasić. W takich koktajlach możemy ,,przemycić" mnóstwo wartościowych produktów których dzieci nie chcą jeść.
,, Pirackie " ,,księżniczkowe" koktajle itp to tylko sam początek. Bogactwo kolorów i smaków zachęca do eksperymentowania. 






Ta pozycja to 365 przepisów i inspiracji na zdrowe koktajle ze szczególnym przeznaczeniem: dla dzieci kobiet w ciąży i karmiących. Ale tak naprawdę dla każdego :) 








W książce znajdziemy receptury na pyszne i zdrowe koktajle podzielone na dwa działy. 


W dziale dla dzieci zamieszczono 301 przepisów na KOKTAJLE dla DZIECI, podzielone na rozdziały:

  • koktajle imprezowe, urodzinowe, piekne kolorowe i udekorowane, zachęcające dla dzieci. 
  • okazjonalne, skomponowane z myślą między innymi o świętach (Wielkanoc, Boże Narodzenie itp.), specjalnych okazjach (Dzień Babci i Dziadka, Walentynki, Sylwestra, Halloween, itp.)
  • codzienne, a więc między innymi przepisy na śniadania, podwieczorki, desery czy kolacje oraz wiele wiele innych codziennych okazji na pyszne i zdrowe posiłki w płynnej formie.
  • celowane, czyli koktajle pomocne przy konkretnych dolegliwościach lub stosowane w celach leczniczych bądź zapobiegawczych a także dla najmłodszych dzieci, w wieku niemowlęcym.





Drugi dział zawiera 64 przepisy na KOKTAJLE dla KOBIET w ciąży, starających się o dziecko i karmiących, w tym:

  • koktajle odpowiednie dla kobiet w ciąży i starających się o dziecko, uzupełniające witaminy i minerały, odpowiednie do danego trymestru ciąży.

  • koktajle dla mam karmiących
Cudowna, piękna książka którą powienien mieć każdy maniak zdrowej kuchni oraz każdy kto chce wprowadzić zdrowe nawyki picia koktajli w swojej rodzinie. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz