środa, 18 stycznia 2017

Piekarnia Galicyjska


Dzięki uprzejmości Piekarni Galicyjskiej, otrzymałam do przetestowania chrupaki oraz nowe pieczywo BIO. Nie było to moje pierwsze spotkanie z Piekarnią Galicyjską ponieważ doskonale znam ich produkty ze stałej oferty. Często sięgam po chrupaki w formie przekąski. Stąd wiem, że skład i jakoś produktów Piekarni Galicyjskiej są świetne i godne polecenia dlatego tak bardzo ucieszyłam się na możliwość wypróbowania nowego pieczywa BIO 

Czym jest "Chrupak"? To bardzo smaczne pieczywo, które powstaje z naturalnego zakwasu za pomocą tradycyjnych metod wypieku. Każda kromka i snack jest doskonałym źródłem błonnika, białka, węglowodanów złożonych, NNKT, soli mineralnych i witamin. 

Na stronie znajdiecie wszelkie informacje o produktach min:

Siedem starannie dobranych smaków na siedem dni tygodnia. Chrupaki to najlepsze połączenie ciemnych mąk: pszennej graham, razowej żytniej; naturalnych ziaren: słonecznika, dyni, sezamu, lnu i dodatków: sera Ementaler, suszonych pomidorów, bazylii i innych.





Kolejne produkty które miałam okazję spróbować to :

Przekąska chlebek żytni z siemieniem lnianym i sezamem BIO 105g Piekarnia Galicyjska 



Chlebki są pyszne, sprawdziły się zarówno jako baza do kanapek oraz jako samodzielna przekąska. W najbliższych dniach na blogu pojawią się pomysły z wykorzystaniem chlebków, więc obserwujcie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz