piątek, 4 listopada 2016

Płatki Milzu!

Płatki MILZU!

Zdrowe śniadanie to podstawa- wie to nawet każde dziecko J Jednak nie zawsze jest czas aby przygotować sobie pożywne śniadanie w formie gotowanej owsianki, jaglanki czy pysznego omleta. Zdarzają się dni w biegu, czasami zaśpimy a śniadanie nawet szybkie ale powinno być pełnowartościowe. Wtedy z pomocą przychodzą nam płatki śniadaniowe. Od bardzo dawna nie kupuję gotowych płatków śniadaniowych gdyż nie znajduję na sklepowych półkach godnych zastępców domowej granoli. Kiedy musiałam zmierzyć się ze śniadaniami dla dzieci uwielbiających czekoladowe kółeczka i cukrowe kuleczki miałam nie lada zadanie ponieważ za nic w świecie nie chcieli skosztować owsianki. Na szczęście dla nas wszystkich pojawiły się płatki które możemy zjeść ze smakiem a przy tym nie pochłonąć tony cukru, sztucznych barwników, dodatków i tłuszczu. Płatki które otrzymałam od firmy EURUS zasmakowały nie tylko mi ale również zajadały się nimi dzieci.



Wystarczy spojrzeć na skład i wiemy że mamy w rękach inny produkt niż znane cukrowe płatki. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji poznać płatków MILZU zapraszam na stronę gdzie poznacie wszystkie oferowane płatki.  Ja skusiłam się na płatki żytnie. 2 rodzaje aby urozmaicić sobie śniadanie. Nie zrezygnuję nigdy z owsianek, jaglanek i ciepłych śniadań ale zdecydowanie dla odmiany polecam wypróbować płatki MILZU. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz