piątek, 30 września 2016

Słoiki na słodko i Słono- recenzja

Słoiki na słodko i Słono




 Kiedy zobaczyłam tę książkę wiedziałam że będzie to strzał w dziesiątkę.  W dzisiejszych czasach kiedy żyjemy szybko i często wiele godzin spędzamy poza domem, regularne odżywianie i przy tym dbaniem o zbilansowaną dietę się nie lada wyzwaniem. Znane nam są już świetnie typowe lunchboxy- pojemniki i pudełka na wynos. Czas na małą rewolucję- posiłki w słoikach. Pięknie i smakowicie wyglądające.  Jakiś czas temu szturmem weszły w modę słoiki na koktajle, lansowały  gwiazdy na instagramie oraz osoby promujące zdrowe żywienie. Słoik ze słomką na koktajl jest świetny, wypróbowałam go również, towarzyszy mi codziennie do przenoszenie zielonego koktajlu. Czas na słoik na pysze drugie śniadanie czy lunch. Książka to źródło inspiracji na fantastyczne, kolorowe i smakowite posiłki. Została podzielona na dwa rozdziały. Słoiki na słodko i słono. Znajdziemy pomysły inspirowane wieloma kuchniami. Słoik z daniem np. włoskim czy w typie sushi. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dla wielbicieli słodkości również jest mnóstwo inspiracji. Od kaszy jaglanej z owocami po tapiokę, naleśniki czy znane desery np. tiramisu w łatwej i innej wersji. Kiedy oglądamy piękne zdjęcia od razu stajemy się głodni. Po przeczytaniu książki postanowiłam czym prędzej przygotować sobie taki słoik na kolejny dzień. Wieczorem wykorzystałam przepis na słoik z sałatką  i kurczakiem. Rano tylko szybko spakowałam i posiłek na wynos- zdrowy i smaczny gotowy. Polecam książkę i pomysły na danie w słoikach każdej zapracowanej osobie która ceni sobie pyszne jedzenie oraz dba o swoją zdrową dietę.


Słoik z soczewicą


Słoik Włoski

 Słoik w stylu sushi


Słodki słoik Tutti Frutti

 Słodki Słoik na zielono


Słodki słoik z owocami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz