piątek, 22 kwietnia 2016

Co kryją moje kuchenne szafki? Cz.1

Bardzo często pytacie mnie o polecane produkty. Co kupić, jakiej firmy oraz który konkretny produkt wybrać. Postanowiłam wprowadzić mały cykl potów w którym pokażę wam zawartość moich kuchenny szafek- czyli produktów które używam na co dzień w mojej kuchni. Mam nadzieję ze posty będą pomocne dla osób które szukają i lawirują pośród sklepowych półek. Dziś pokażę małe słodkie przekąski, płatki śniadaniowe, suszone owoce, kawy i produkty do słodzenia. Zapraszam!

 1. Jabłka suszone
2. Płatki Nature Life (z dodatkiem cukru kokosowego)
3. Gryczanki
4. Mini ciasteczka ANIA
 5. Miechunka suszona
6. Morwa białka suszona
 7. Tahini
8. Masło orzechowe
 9. Czekolada VIVANI
10. Ciasteczka Owsiane EKO
11. Batony OHO
 12. Płatki z algami TOP FIT
13. Orkisz ekspandowany z miodem
14. Płatki TEFF
 15. Cukier kokosowy
15. Ksylitol
16. Stevia w liściach
 17. Płatki z nasionami chia
18. Płatki quinoa
19. Makao z ksylitolem
20. Cykoriada w słoiczku oraz cykoriada jagodowa
21. Kawa zbożowa bezgultenowa
22. Inka z orkiszem
23. BIO Inka z figami
24. Inka z magnezem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz