środa, 13 stycznia 2016

Vege na diecie Magdalena Makarowska

Dziś dzięki uprzejmości wydawnictwa FEERIA, mam przyjemność przedstawić wam nową książkę Magdaleny Makarowskiej ,,Vege na diecie". Książkę otrzymałąm jeszcze w grudniu ale w pośpiechu i nadmiarze przedświątecznych obowiązków i przygotować, przeczytałam ją dopiero na początku stycznia w bardzo mroźne zimowe wieczory. Pod kocem z książką to najlepiej spędzony czas.
Kiedy zaczęłam czytać książkę od pierwszej chwili dzięki pięknym kolorowym zdjęciom potraw, warzyw i kolorowych owoców, poczułam przypły pozytywnej energi. Ale od początku. Ksiązka jest podzielona na VIII rozdziałów. Autorka opisuje zarówno filozofię odżywiania wegetarian, ale również podaje przepisy na dania w pełni wegetariańskie oraz świetne i zdrowe soki.


W książce znajdziecie przepisy w poszczególnych rozdziałąch podzielone na: śniadania, obiady- zupy, obiady- dania główne, kolacje oraz desery i wypieki.

Książka jest bogata w piękne zdjęcia, potrawy są bardzo pięknie przedstawione, zdjęcia są tak apetyczne  że odrazu mamy ochotę zjeść coś zdrowego! Ja podczas czytania przepisów miałąm ochotę do przygotowania sobie wszytskich dań! Jestem zainspirowana przepisami oraz wszelkimi przepisami i deserami - szczególnie iż słodkości są bez cukru i bardzo zdrowe. Nie byłabym sobą gdyby już podczas czytania nie zaczęła testować :) Polecam wam bardzo przepisy na pieczywo, ja wykonałam chleb Witalny ze śliwką. Przepis znajdziecie na stronie 183, pyszny zdrowy i szybki w przygotowaniu chlebek.

W najbliższej przyszłości zamierzam wypróbować kolejne przepisy oraz wprowadzić w jadłospis więcej soków i smoothies.


Wypróbowałąm również przepis na pysznego faszerowanego bakłażana. Ksiązka udowadnia że dieta roślinna może być pyszne, bogata i ma nieskończenie wiele pomysłów na pyszne dania. Zachęcam was do przeczytania książki i wprowadzenia zmian w swój jadłospis. Każdemy z nas przyda się wzbogacenie jadłospisu w warzywa i potrawy wegetariańskie a zrezygnowanie z cukru i gotowych słodyczy wyjdzie wszytskim na zdrowie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz