piątek, 24 kwietnia 2015

Hummus i wygrana w konkursie

Dziś chciałbym pochwalić się wam wygraną w konkursie organizowanym przez:

na stronie na FB. Otrzymałam ogromną przesyłkę w której znajdowały się same pyszności w ogromnej ilości. Przesyłka dotarła przed weekendem więc zapowiadała się duża i pyszna  uczta :) W przesyłce znalazły się hummusy w 3 smakach:
,, Niesamowicie kremowa konsystencja hummusu w połączeniu z intensywnym smakiem pomidorów idealnie komponuje się z grillowanymi warzywami. "
 ,,Delikatne połączenie hummusu naturalnego z orzeźwiającym smakiem cytryny z kolendrą, zachwyca intensywnością i świeżością. Doskonały do pogryzania na piknikach. Ulubiony wśród CLASSIC’ów."
,,Naturalny smak gotowanej ciecierzycy połączony z delikatną nutką tahini o lekko orzechowym smaku. Idealnie komponuje się z chrupiącym pieczywem, świeżymi warzywami, a także z grillowanym mięsem. "

Na pierwszy ogień poszedł hummus naturalny. Jedzony prosto z opakowania- pierwsza łyżka i mmmmm! Smak idealny! Doskonale wyważony, smak prawdziwego świeżo robionego hummusu. Następnie kolej na cytrynę z kolendrą. Była to dla mnie całkowita nowość. Nigdy nie próbowałam takiego połączenia. Okazała się również fantastyczna. Smak cytryny nie jest nachalny, idealnie komponuje się ze smakiem hummusu, nie przebija i nie dominuje, dodatek kolendry również idealnie tutaj pasuje. Smak świetny, a takie połączenie zaskakujące i bardzo dobre. Jaki ostatni postanowiłam wypróbować hummus z pomidorami. Smak ten zostawiłam na koniec gdyż często sama przygotowuję taki hummus. Dodaję suszone pomidory w oliwie, czasami dorzucam jeszcze bazylię i jest pysznie. Byłam ciekawa czy smak będzie podobny do tego domowego. Co się okazało? Jak w poprzednich- nie było rozczarowania! Pyszny, idealny i cudowny smak! Po wypróbowaniu wszystkich 3, zabrałam się do przygotowania prawdziwej uczty. Wieczór w towarzystwie znajomych, dobrego humoru, zabawy i smakowitych hummusów!
Przygotowałam do nich mnóstwo kolorowych warzyw, domowe razowe krakersy, pieczone tortille, paluszki grissini. Było pysznie! Wszystkim smakowało, największym faworytem okazał się hummus z pomidorami. Ja jednak od siebie polecam Wam wszystkie smaki. Warto zapoznać się z ofertą firmy whomus! i próbować tych pyszności. Zapraszam was na stronę firmy WHOMUS!gdzie poznacie jeszcze wiele innych produktów które warto poznać i cieszyć się smakiem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz