sobota, 28 marca 2015

Zupa krem z pieczonych buraków

Kiedy ostatnio pisałam post o cudownych właściwościach buraków, obiecałam przepis na zupę krem. Wybrałam się na targ po duże piękne buraki. Upiekłam je w foli, a następnie ugotowałam pyszną zupę krem z pieczonych buraków. Wyszła cudownie kremowa, pyszna, słodka - idealna! Niestety, została skonsumowana przez domowników w tempie ekspresowym i nie doczekała ładnych zdjęć- za co przepraszam. Jedno jakie zdążyłam zrobić nie zachwyca- ale zapewniam iż zupa smakuje lepiej niż wygląda na zdjęciu :) Gotujcie! 

SKŁADNIKI
  • 4-6 szt pieczonych buraków,
  • 2 jabłka,
  • 1 mała cebula,
  • 2 ząbki czosnku,
  • bulion warzywny,
  • sól,
  • pieprz,
  • sok z wyciśniętej 1 cytryny,
  • oliwa
PRZEPIS

Buraki i jabłka obierz ze skory i pokrój na mniejsze kawałki. Do garnka wlej oliwę i wrzuć jabłka,cebulę,  buraki i czosnek. Podsmaż chwilę. Wlej bulion i wlej sok z cytryny. Gotuj na wolnym ogniu przez 15 minut.  Dopraw do smaku solą i pieprzem.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz