sobota, 28 marca 2015

Sernik z jagodami i pierniczkowym spodem

Pyszny sernik na weekend. Jest to mój eksperyment, który postanowiłam wypróbować przed świętami. Już teraz wiem, że będzie na świątecznym stole bo jest pyszny! Eksperyment udany a przepis dodaję do mojego przepiśnika. Oczywiście jak każdy mój wypiek, jest w zdrowszej wersji, bez cukru i tłuszczu. Pierwszy raz do masy serowej dodałam ugotowane ziemniaki- nadały kremowej konsystencji. Polecam ten trik- kiedyś czytałam o sernikach ziemniaczanych jednak nie byłam do nich przekonana. Teraz wiem, że to strzał w dziesiątkę. A jakie ciasto u was na weekend? Czy planujecie już wypieki Wielkanocne? Stawiacie na tradycje: baby i mazurki czy coś zupełnie innego? Czekam na Wasze inspiracje!! :)

SKŁADNIKI
150 g bezglutenowych pierniczków z ksylitolem
150 g mrożonych jagód
500 g twarogu sernikowego 0%
2 jajka (lub 6 przepiórczych)
3 łyżki skrobi kukurydzianej
250 g puree ziemniaczanego
5 łyżek ksylitolu

PRZEPIS
Pierniczki kroimy na mniejsze kawałki. Układamy w formie. Na dno wysypujemy również mrożone jagody. W dużej misie umieszczamy pozostałe składniki i dokładnie miksujemy na puszystą masę. Przelewamy do wcześniej przygotowanej formy. Pieczemy ok godziny w 180C.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz