poniedziałek, 1 września 2014

Kokosowa pieczona granola

Dziś zapraszam was do przygotowania domowej pysznej kokosowej granoli. Gotowe musli, płatki czy granole które możemy kupić w sklepie, niestety składem nie zachwycają. Wiele z nich zawiera mnóstwo cukru, tłuszczu, chemicznych dodatków i szkodliwy syrop glukozowo-fruktozowy. Warto więc, przygotować domową granolę- jest to bardzo prosty przepis. Dodatkowo smak nie do porównania ze sklepowymi granolami. Ja przygotowałam granolę kokosową, jednak możliwości jest mnóstwo. Możecie dodać dowolne, ulubione dodatki. Przedstawie wam przepis na moją pyszną granolę, którą dzisiaj zajadam się na śniadanie :) Do granoli wykorzystałam napój kokosowy ALPRO. Granolę podałam dziś również z napojem kokosowym- śniadanie więc podwójnie kokosowe :)

SKŁADNIKI
1 szklanka płatków owsianych
1 szklanka płatków żytnich
0,5 szklanki słoneczika
0,5 szklanki pestek dynii
1 szklanka wiórek kokosowych
1 szklanka napoju kokosowego ALPRO
2 łyżki miodu
2 łyżki oleju kokosowego

PRZEPIS
Wszystkie suche składniki mieszkamy w dużym naczyniu. Dodajemy napój kokosowy i odstawimy na ok 15 min. Następnie dodajemy 2 łyżki płynnego miodu oraz rozpuszczony olej kokosowy. Mieszamy dokładnie i przekładamy na dużą blachę do pieczenia. Rozkładamy cienką warstwę aby granola równomiernie się upiekła. Pieczemy ok 60 min w 150C. Polecam podać z napojem kokosowym ALPRO oraz cząstkami ananasa. PYCHA! :)


Zapraszam na stronę ALPRO


2 komentarze: