poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowe smaki wafli GOOD FOOD

Dzięki firmie Good Food, miałam przyjemność spróbować nowych smaków wafli. Dwa nowe warianty smakowe w ofercie to:
- Rizo & GO o smaku Mango Chutney
- Rizo & GO o smaku Barbecue
Wafle firmy Good Food ze stałej oferty kupuję bardzo często i są stałym elementem mojej diety. Wypróbowałam już każdy smak i z chęcią do nich wracam. Dlatego byłam bardzo ciekawa nowych propozycji smakowych. Otrzymałam spory kartonik wafli do wypróbowania i oczywiście podzieliłam się nimi z rodzinką aby zebrać opinię o nowych smakach :) Paczuszka wyglądała tak:

Po otwarciu paczki zabrałam się za testowania. Na pierwszy ogień poszedł smak Mango.
Smak bardzo wyrazisty, lekko kwaśny i pikantny. Zupełne zaskoczenie, spodziewałam się czegoś słodkiego a tu taka niespodzianka. Zabrałam się więc za wafle Barbecue. po otwarciu paczki poczułam zapach lekko wędzonej papryki. wafle koloru ciemno pomarańczowego, obficie posypane przyprawami. Smak, hmmm na początek czuję smak jakby bekonu. Później przebija smak papryki- chili? Czuje ostrość. Po zjedzeniu jednego wafla piekły usta- zdecydowanie bardzooo pikantne. Nie dałam rady zjeść kolejnego. Męskiej części rodziny- wielbicieli pikantnych przypraw zasmakowały. Ja wybieram wafle o smaku Mango. Świetna przekąska w podróży czy na wakacjach, gdzie właśnie ze mną pojechały :

Już niedługo na blogu kilka pomysłów i przepisów z wykorzystaniem nowych wafli. Bardzo dziękuję firmie Good Food za paczkę z waflami i możliwość ich testowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz