piątek, 18 listopada 2016

Zdrowe gotowanie by ANN





Kilka dni temu otrzymałam od wydawnictwa Burda Książki książkę Anny Lewandowskie ,,Zdrowe gotowanie by Ann”. Jest to już 2 książka Ani. 
Książkę miałam na oku już od dawna. Gdy tylko ukazała się zapowiedź o wydaniu tej pozycji wiedziałam że koniecznie muszę się z nią zapoznać. Pierwsza książka trafiła na moją półkę już bardzo dawno. W przeciwieństwie do książki nr 1 – ta to głównie przepisy. Nie znajdziemy tutaj tak obszernych informacji o odżywianiu czy w poprzedniej książce. Powiedziałabym że ta pozycja jest bardzo praktyczna gdyż zawiera mnóstwo ciekawych i zdrowych przepisów na dania zgodne z tym o czym pisze autorka w książce 1. Obie książki są pięknie wydane, w twardej oprawie z pięknymi zdjęciami, zarówno potraw jak i samej autorki. Ania prezentuje się znakomicie do zapewne jest dużą motywacją do ćwiczeń a piękne zdjęcia potraw do zdrowego jedzenia. Ja zostałam zmotywowana!



"Zdrowe gotowanie by Ann" to zbiór 170 przepisów zdrowej kuchni. Wydanie podzielone jest na 13 działów: Jajka, Zupy, Warzywa na ciepło, Kasze, Ryby i owoce morza, Mięsa, Sałatki, Desery i owoce, Koktajle, Ciepłe napoje, Lunchbox oraz dwa działy związane ze świętami czyli Wielkanoc oraz Boże Narodzenie.  Na wstępnie przeczytamy również kilka wskazówek dotyczących tego co powinniśmy jeść, jak ważna jest dieta podczas treningów oraz na co dzień.
Kiedy przeglądam książki kucharskie zawsze zaznaczam sobie najciekawsze przepisy do wypróbowania. Tutaj nie musiałam nic zaznaczać, ponieważ absolutnie wszystkie przepisy chcę koniecznie wypróbować i to jak najszybciej J Przepisy są łatwe oraz z dostępnych składników. Większość produktów mamy w kuchni jeśli staramy odżywiać się zdrowo.   Ja zawsze w lodówce mam jaja, chudy nabiał, dobry olej kokosowy czy masło klarowane a w spiżarni kaszę jaglaną czy komosę ryżową oraz pełnoziarniste mąki. Mnóstwo warzyw i owoców uzupełniam na bieżąco- mając tak zaopatrzoną kuchnię z pewnością możecie korzystać z książki i inspirować się przepisami, Część przepisów które są w książce były mi znane: np. koktajle, chlebek bananowy czy frytki  batatów robiłam już kilkukrotnie i polecam- są pyszne.



Uwielbiam takie książki, które pokazują że zdrowe potrawy są łatwe w przygotowaniu i wcale nie są nudne. Z warzyw możemy stworzyć prawdziwe rarytasy.
Książkę polecam każdemu, jednak myślę że na pewno przyda się osobą które zaczynają swoja przygodę z gotowaniem i poznają tajniki zdrowej kuchni. Przepisy są naprawdę łatwe, smaczne i co najważniejsze nic wymagają drogich i wyszukanych składników. Polecam z całego serca.
Dziękuję wydawnictwu BURDA za egzemplarz recenzencki.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz