czwartek, 4 czerwca 2015

Paczka GRANEX

Ostatnio miałam okazję testować produkty firmy GRANEX. Otrzymałam przesyłkę zawierającą pieczywo oraz chrupiące przekąski. Bardzo się cieszę i dziękuję firmie GRANEX za tak fantastyczną przesyłkę. Informacje o wszystkich produktach znajdziecie na stronie producenta: http://www.granex.pl/




Zarówno przekąski, płatki i pieczywo okazały się nie tylko pyszne, ale również zaskoczył mnie skład i ich wartości odżywcze. Zawierają pełne ziarna, dzięki temu dużo błonnika, bez zbędnych dodatków, polepszaczy, syropów czy innych dodatków. Są naturalne i smaczne. Ja wykorzystałam pieczywo do zdrowych wiosennych kanapek z warzywami. Płatki i przekąski świetnie się sprawdzają do zabrania ,,na wynos" :) Podczas aktywnego i pełnego obowiązków dnia są świetną przekąską. Bardzo polecam :) Na pewno z wielką przyjemnością wrócę do produktów firmy GRANEX.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz