sobota, 11 kwietnia 2015

Drobiowo-jajeczne pulpety z marchewką w sosie pomidorowym

Pyszne i łatwe pulpeciki idealna dla dzieci. Są lekkie, smaczne i zdrowe. Kilka chwil i mamy pyszny obiad, polecam do tego puree z batata lub ryż i wartościowy obiad gotowy. Pulpeciki przygotowałam na poświąteczny obiad. Miałam ochotę na coś lekkiego a przy okazji wykorzystałam ugotowane i nie zjedzone jaja. Więc ekonomia w kuchni + pyszny smak :)

SKŁADNIKI
3 ugotowane na twardo jaja
250g mielonej piersi z kurczaka
1 surowe jajo
3 marchewki
domowy sos pomidorowy
sól, pieprz
koperek
natka pietruszki

PRZEPIS
Ugotowane jajka kroimy w drobną kostkę. DO mielonej piersi z kurczaka dodajemy przyprawy, koperek, posiekane jajka i  1 surowe jajo. Masę dokładnie mieszamy i formujemy pulpety. W garnku zagotowujemy wodę. Marchewkę obieramy i kroimy w plasterki. Gotujemy ok 5 min aż będzie lekko miękka. Po tym czasie do gotującej wody  wrzucamy pulpety.Gotujemy ok 5 min. W oddzielnym garnku podgrzewamy domowy sos pomidorowy(ja mam zawsze przygotowaną porcję domowego sosu w zamrażarce). Do ciepłego sosu dodajemy ugotowane pulpety i marchewkę. Podajemy z ulubionymi dodatkami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz