wtorek, 27 stycznia 2015

Rybne pulpeciki z kaszą jaglaną

Pulpeciki rybne, gotowane. Z białej chudej ryby. Ja wybrałam filety z dorsza. Do tego zamiast bułki tartej, kasza jaglana. Jak widać sprawdza się również w takiej wersji. Z powodzeniem może kaszę jaglaną używać do wszelkich pulpetów, również mięsnych. Polecam ten przepis. Pulpeciki są soczyste, miękkie, idealne dla dzieci. Ale mnie smakowały również ogromnie. Do tego sos koperkowy i cudowny obiad gotowy.

SKŁADNIKI
500 g filetów z dorsza
pół szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
jajko
natka pietruszki
sól i peprz

PRZEPIS
Wszystkie składniki umieszczamy w melakserze. Dokładnie siekamy, ale nie na całkowicie gładką masę. Powinna być dość zwarta. Doprawiamy do smaku. Z masy formujemy pulpeciki i gotujemy we wrzącej wodzie ok 10 min od wypłynięcia. Do tego przygotowujemy sos koperkowy. Ja podałam z puree z ziemniaków i batatów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz