środa, 5 listopada 2014

Sól Himalajska

Dziś kilka słów o soli himalajskiej. Czy ją znacie ? Możecie zakupić ją w sklepie internetowym i przeczytać o jej właściwościach na stronie VIVIO. Ja otrzymałam sól w ramach współpracy. Ja zastąpiłam tradycyjną sól na sól himalajską. Jednocześnie używam również sól morską. Sól Himalajska ma lekko różowy kolor więc bez problemu możecie ją odróżnić od innych soli. A jakie są jej właściwości?:-Badania dowiodły, że sól himalajska wspomaga utrzymanie równowagi hormonalnej w organizmie i leczy podrażnienia skóry, bóle stawów, oraz regeneruje i poprawia napięcie skóry.
-Jest używana do kąpieli solnych, ponieważ posiada właściwości odmładzające, regenerujące i odtruwające.  
- Sól himalajską rozpuszcza się w wodzie i, tak przygotowany wywar, pije. Pomaga to nawodnić organizm i dostarczyć mu wszystkich, niezbędnych minerałów.
- Sól himalajska jest idealnym produktem do zastosowania w domu, na takie dolegliwości, jak: katar, ból gardła, trądzik i infekcje uszu.
- W kuchni sól himalajska jest wykorzystywana do przyprawiania potraw. Jest stosowana, jako zamiennik soli kuchennej, do przyprawiania dań i podkreślania ich smaku.

Sól himalajska jest niestety wielokrotnie droższa od tradycyjnej. Więc czy warto w nią inwestować? Napewno jest to zdrowsza alternatywa tradycyjnej soli. Ja jednak używam w swojej kuchni bardzo niewiele soli, mogę więc sobie pozwolić na jej zakup, gdyż takie opakowanie posłuży mi bardzo długo. Będę więc do niej wracała. Polecam również spróbowanie soli morskiej, która zawiera wiele cennych minerałów i również warto włączyć ją do własnej kuchni. Wybór należy do was, ja najbardziej polecam ograniczyć sól w codziennej diecie a jeśli już jej używacie wybierzcie zdrowszą alternatywę, którą może być właśnie sól himalajska np. firmy VIVIO.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz