piątek, 11 lipca 2014

Spotkanie z Agnieszką Maciąg

Miałam ogromną przyjemność uczestniczyć na spotkaniu z Agnieszką Maciąg. Dla mnie było to już kolejne spotkanie z panią Agnieszką. Spotkanie odbyło się w niedługim czasie po premierze najnowszej książki ,,Smak miłości". Jest to już 3 książka z serii ,,Smaków". 2 poprzednie przeczytałam od deski do deski i często do nich wracałam. Zarówno korzystałam z przepisów jak i porad i inspiracji Pani Agnieszki. Z tym postem czekałam tak długo, ponieważ chciałam przetestować przepisy zawarte w książce. Polecam wszystkim. Potrawy są pyszne, zdrowe i nie bardzo skomplikowane. Z dumą mogę powiedzieć, że wszystkie wypróbowane przepisy mi się udały. Moje serce szczególnie skradły bułeczki i chleby proponowane w książce. Uważam, że jest bardzo inteligentną, mądrą i fantastyczną kobietą. Na dodatek piękną i świetnie gotującą. Jej przepisy są zarówno zdrowe jak i pyszne. Z wielką niecierpliwością czekałam na nową książkę i nie zawiodłam się- książka jest fantastyczna- polecam każdemu! Znajdziemy w niej dużo ciekawych, pysznych i zdrowych przepisów oraz dużo opisów Pani Agnieszki i sytuacji z życia prywatnego. Wszystko to dopełniają piękne zdjęcia wykonane częściowe przez Panią Agnieszkę i jej męża Roberta Wolańskiego. Z całej książki aż bije pozytywna energia i jak tytuł wskazuje- miłość. Zdecydowanie są to smaki miłości. Samo spotkanie z Panią Agnieszką było również bardzo miłe i ciekawe. Uczestniczyło w nim tylko kilka osób dzięki czemu miałam przyjemność porozmawiać osobiście i zadać kilka pytań. Otrzymałam również dedykację do książki oraz kilka miłych i ciepłych słów. Samo spotkanie było naprawdę fantastyczne, dowiedziałam się o tym jak powstawała książka, o tym co inspiruje autorkę, o gotowaniu, rodzinie i miłości. Dużo, dużo ciekawych i bardzo przydatnych informacji również o gotowaniu i zdrowiu. Pani Agnieszka wzbudziła we mnie jeszcze więcej pozytywnej energii i pomimo iż już od bardzo dawna, uwielbiam ją i śledzę jej działania oraz sposoby na tak piękny wygląd i zdrowie- to spotkanie tylko dopełniło mnie w przekonaniu iż jest to cudowna osoba i z niecierpliwością będę oczekiwała kolejnych książek. Mam nadzieję, że się pojawią a tymczasem czytam i zapraszam wszystkich do czytania bloga Pani Agnieszki. Pozdrawiam was serdecznie i miłego dnia.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz