wtorek, 10 czerwca 2014

Test produktów Weight Watchers

Dziś chciałabym napisać kilka słów o produktach jakie miałam okazję testować. Zostały zakupione w UK, ale wiem iż są dostępne w różnych wielu sklepach internetowych. W serii produktów Weight Watchers możemy znaleźć produkty takie jak słodycze, ciastka, czekolady, napoje, dżemy itd. Ja miałam tortille i chlebki naan. Są to produkty dietetyczne. Ja nie jestem fanką produktów light, zdecydowanie wolę produkty pełnowartościowe. Lepiej zjeść mniej ale produktów bez modyfikacji (wszystkie produkty light są napakowane różnymi substancjami aby udawały produkty oryginalne). Tortille i chlebki które miałam okazję spróbować smakowały wyjątkowo dobrze. W zasadzie nie czułam różnicy pomiędzy produktami które kupuje na co dzień. Tortille były duże, ładnie się zapiekały, a wrapy z kurczakiem i warzywami w tych tortillach były pyszne. Chlebki naan również smakowały bardzo dobrze. Podpiekłam je na chrupko w piekarniku i podałam razem z cuury z soczewicy. Smakowało wyśmienicie. Ale nie może być tak pięknie. Jak wcześniej wspomniałam skład tych produktów ciągnie się przez długie kilka linijek i nie jest on zdrowy. Znajdziemy w nim wiele różnych dziwnych substancji, które korzystne dla zdrowia nie są. Tak więc lepiej zrobić sobie takie chlebki i tortille w domu niż korzystać z takich gotowców. Tym bardziej że są bardzo proste i szybki w przygotowaniu. Jednak jeśli chcemy zakupić takie produkty w sklepie- szukajmy tych z dobrym składem. Ja znalazłam takie i czasem korzystam, częściej jednak przygotowuję je w domu. Czytajmy etykiety( dotyczy to wszystkich produktów). Starajmy się unikać produktów light, zjedzmy mniej a zdrowiej niż pakujmy w siebie nie potrzebną chemię.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz