czwartek, 24 kwietnia 2014

Kalendarz warzyw sezonowych

Już na rynkach możemy spotkać pierwsze polskie warzywa. Nowalijki. Ja czekam na sezon warzywny z niecierpliwością. Uwielbiam wyprawy na pobliski rynek i zakupy warzywne oraz miłe pogawędki ze znanymi już dobrze rolnikami :) Można od nich wiele dowiedzieć się o warzywach, ja zawsze pytam o uprawe roślin i odmiany tych które kupuje. Niestety mieszkanie w bloku ogranicza mnie tylko do sadzenia ziół, ale dbam o nie i w skrzynkach mam zawsze wiele  dorodnych krzaczków. A wy oczekujecie na sezonowe warzywa? Gdzie najczęściej kupujecie? A może macie to szczęście że w ogrodzie uprawiacie własne marchewki i inne warzywa? :)

A oto kalendarz warzyw sezonowych, znaleziony w internecie i bardzo przydatny :)


1 komentarz:

  1. Czekam z niecierpliwością na szerszy wybór warzyw! Uwielbiam zielone szparagi, już dzisiaj widziałam białe nawet. :) A kupuję w pobliskim warzywniaku. :D

    OdpowiedzUsuń