sobota, 8 lutego 2014

Ryba pieczona ze szpinakiem

Rybka która była u mnie wczoraj na obiad. Staram się jeść ryby jak najczęściej. Dziś przygotowuję pstrągi pieczone z cukinią i warzywami. Zapewne przepis niedługo pojawi się na blogu. Tymczasem obiecany wczoraj przepis na filet z mintaja pieczony ze szpinakiem. Ja podałam z kaszą i warzywami.

Kilka filetów z mintaja (dorsza, pangi itp.)
Paczka szpinaku w śmietanie (u mnie hortex)
Mozarella light
sól i pieprz

Filety rozmrażamy przyprawiamy solą i pieprzem.  Układamy w naczyniu do zapiekania. Szpinak ze śmietaną rozmrażamy na patelni. Ja dodatkowo dodałam odrobinę czosnku i gałki muszkatałowej. Ser mozzarella kroimy w plastry. Na każdy filet nakładamy plastry sera, następnie szpinak. Zapiekamy w piekarniku ok 30 min w 180C. Ja podałam z kaszą i warzywami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz