poniedziałek, 9 grudnia 2013

Dietetyczne ciasto czekoladowe z kremem malinowym

Pyszne czekoladowe ciasto z lekko kwaskowym kremem malinowym- cudowne:) Oczywiście zdrowe i dietetyczne. Czego chcieć więcej? Przepis podaję i koniecznie do wypróbowania a u mnie do powtórzenia :)

SKLADNIKI
puszka fasoli
pół tabliczki gorzkiej czkolady
2 łyżki miodu
2 jajka
200 gr jogurtu naturalnego
łyżka proszku do pieczenia
banan
łyżka skrobi kukurydzianej

KREM
200 gr jogurtu naturalnego
200 gr malin ( u mnie mrożone z własnego ogródka:))
1 łyżka żelatyny

Ciasto banalnie proste i szybkie :) Blendujemy fasolę, dodajemy rozgniecionego banana, miód, jogurt naturalny, roztopioną czekoladę, jajka, proszek i skrobię. Wszystko mieszamy aż powstanie jednolita masa. Dosładzamy jeśli jest to potrzebne, gdyż banan i czekolada nadadzą już słodkiego smaku ja jednak dodałam 2 łyżki miodu. Masę przelewamy do formy i pieczmy ok godziny w 180C.
KREM
Miksujemy maliny z jogurtem naturalnym. Żelatynę rozpuszczamy w ciepłej wodzie i dodajemy do masy, miksujemy.

Po wyjęciu ciasta wykładamy przygotowany krem. Ja posypałam gotowe ciasto wiórkami kokosowymi i czekoladowymi. Odstawiamy do lodówki aż krem stężeje. Pyszne ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz